Τρίτη 15 Φεβρουαρίου 2011

Υπολογιστές και μάθηση: Η αποδόμηση ενός επικίνδυνου μύθου.


Όσο στην χώρα μας το Υπουργείο "Διά Βίου"  βαυκαλίζεται με το "Νέο Σχολείο", το "Ψηφιακό Σχολείο", κλπ,  αντιγράφοντας παρωχημένα διεθνή στερεότυπα, και έχοντας πείσει τους διά βίου ημιμαθείς Νεοέλληνες ότι με την "ψηφιοποίηση" της μαθησιακής διαδικασίας τα παιδάκια μας θα αποφοιτούν πάνσοφα (Αριστοτέλης και βάλε),  στην διεθνή σκηνή οι τριγμοί του εποικοδομήματος της ψηφιακής μάθησης ακούγονται όλο και εντονότεροι.
Οι έρευνες, όλο και συχνότερες, (όχι φυσικά στην Ελλάδα) δείχνουν ότι η εμμονή στην χρήση ψηφιακών μέσων, και η απομάκρυνση από την επαφή με το μολύβι και το χαρτί όχι μόνο καλό δεν κάνει στην μαθησιακή διαδικασία, αλλά βλάπτει κιόλας.

Χαρακτηριστικό το παρακάτω άρθρο (Για Αγγλομαθείς)
http://english.pravda.ru/science/tech/21-09-2010/115008-computers_students-0/

(το οποίο βασίζεται σε αυτό:
http://www.nytimes.com/2010/07/11/business/11digi.html?_r=1)

το θέμα είναι μεγάλο, θα επανέλθουμε με περισσότερο υλικό

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου