Πέμπτη 14 Απριλίου 2011

η Νέα και η Παλαιά παιδαγωγική μέθοδος...

 Στα επιτυχημένα ανδρείκελα της νέας τάξης που ονειρεύονται τα Ελληνικά Σκολειά σαν γουδιά να λιώνουν συνειδήσεις και εθνικές αξιοπρέπειες, και που μας αραδιάζουν καθημερινώς ανιαρές παιδαγωγικές ανοησίες,  απαντά ένας αποτυχημένος δικηγόρος και πολιτικός, πλην πετυχημένος πνευματικός ηγέτης:

"...κατεβήκαμε κι εμείς στο λιμάνι, να φύγουμε, ο κύρης μου μπροστά, στη μέση η μητέρα και η αδελφή, και στην ουρά εγώ.
-Πρέπει να προστατεύσουμε τις γυναίκες εμείς οι άντρες, μου είπε ο πατέρας μου, και δεν ήμουν οχτώ χρονών, εγώ θα πηγαίνω μπροστά, κι εσύ πίσω, έχε το νου σου.
Περάσαμε από καμένες γειτονιές, δεν είχαν ακόμα σηκώσει όλους τους σφαγμένους, είχαν αρχίσει κιόλα τα κουφάρια να μυρίζουν. Έσκυψε ο πατέρας μου, πήρε από ένα κατώφλι μια πέτρα πιτσιλισμένη μ' αίματα:
-Φύλαξέ την, μου 'πε.
Είχα πια αρχίσει να καταλαβαίνω τ' άγρια ετούτα φερσίματα του κυρού μου. Δεν εφάρμοζε αυτός τη Νέα Παιδαγωγική, ακολουθούσε την παμπάλαιη, την ανήλεη, και που μονάχα αυτή μπορεί να σώσει το Γένος..."

Νίκος Καζαντζάκης (Αναφορά στον Γκρέκο)


πηγή:
http://giorghatzis.blogspot.com/2010/01/blog-post_22.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου