Παρασκευή 6 Σεπτεμβρίου 2013

τελικά μιλούμε περί Παιδείας ή περί παιδοίας;

Ας θαυμάσουμε τις επιδόσεις στην Ποίηση του υπευθύνου επί θεμάτων Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ, για να  πάρουμε ίσως μια γεύση από αυτά που μας ετοιμάζουν:


«Εγώ σκυφτός -κάθε μπρούμυτα- δαχτυλοαφώ το σώμα της .....
στη μαύρη κάμαρη / Λευκό μπαστούνι ο φαλλός μου χτυπάει την πόρτα του αμετάκλητου / Τυφλώνομαι από το φως του / Ορώ».

....γράφει το πρώτο ποίημα που εισάγει το τρίτο μέρος της ποιητικής συλλογής του βουλευτή-γιατρού-υπουργού της σκιώδους κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ.

Ο ρυθμός ανεβαίνει, ο έρωτας τυφλώνει τον ποιητή, που καταλήγει στο συγκλονιστικό ποιητικό συμπέρασμα:
"(Αυτή) - Τι είναι ο κόλπος μου; (Αυτός) - Είναι μια σύριγγα χωρίς το έμβολο που καλεί το φαλλό να τρυπηθούν μαζί από την πρέζα του έρωτα (Αυτή) - Σύριγγα, ή σήραγγα; (Αυτός) - Σήραγγα που ανακαλεί κεκοιμημένους κωδωνοκρούστες (Αυτή) - Κεκοιμημένους ή ταριχευμένους; (Αυτός) - Ολοι οι φαλλοί είναι ταριχευμένα ξόανα που νοτίζονται απ’ το νόστο της μήτρας (Αυτή) - Της δικής μου μήτρας; (Αυτός) - Της δικής σου. Εσύ γεννήθηκες απ’ τη δική σου μήτρα (Αυτή) - Εγώ γεννήθηκα απ’ τη δ ι κ ή μου μήτρα."

«Ενώναμε τα αιδοία μας καταργώντας την εσοχή της και την εξοχή μου / κατακτώντας την παλινόρθωση του ανδρόγυνου / όπου ο άνδρας αποκτά αιδοίο χωρίς εξοχή και η γυναίκα εσοχή με πλήρωση / Ετσι που ο άνδρας γράφεται πλέον με Αλφα κεφαλαίο και η γυναίκα με Θήτα κεφαλαίο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου